ا
-
اثربخشی بازاریابی
تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
-
اجرای استراتژی
بررسی رابطهی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابعانسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکتهای صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
-
ایران
نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکتهای ایرانی به شرکتهای فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
ارزش ارتباط
تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاریهای مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
-
ارزش ویژه برند
تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاریهای مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
-
استراتژی بازاریابی
بررسی رابطهی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابعانسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکتهای صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
-
استراتژی نوآوری فرآیند
بررسی تأثیر استراتژیهای نوآوری بر عملکرد کسبوکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
-
استراتژی نوآوری محصول
بررسی تأثیر استراتژیهای نوآوری بر عملکرد کسبوکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
-
اشتغال
ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]
ب
-
بازاریابی رابطهمند
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]
-
بازار رقابتی
مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکانیابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بینالمللی حملونقل با استفاده از نظریه بازیها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]
-
بازارگرایی صادرات
تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
-
بازار محوری
بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
-
بازارهای جهانی
نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکتهای ایرانی به شرکتهای فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
بازارهای خارجی
نگاشت رفتار و روشهای فرصتشناسی کسبوکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]
-
بازرگانی بین الملل
نگاشت رفتار و روشهای فرصتشناسی کسبوکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]
-
بهبود فضای کسبوکار
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسبوکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
پ
-
پانل دیتا
ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]
ت
-
تاپسیس
بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکتها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
-
تأمین منابع بینالمللی
تأثیر جریان ورودی سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]
-
تجارت خدمات
تأثیر جریان ورودی سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]
-
تجاری سازی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
-
تجزیه و تحلیل MICMAC
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
-
تحلیل پوششی دادهها
بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکتها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
-
تصویر برند
تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاریهای مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
-
تعهد
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]
-
توسعه محصولات صادراتی
بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
-
تولید ناخالص داخلی
ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]
ج
-
جهانیشدن
نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکتهای ایرانی به شرکتهای فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
جهت گیری استراتژیک
بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
ح
-
حاکمیت شرکتی
بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکتها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
خ
-
خوشههای صنعتی
ارائه مدل پویای توسعه سرمایهگذاری و بهبود مزیت رقابتی خوشههای صنعتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
د
-
دقت سود پیشبینی شده توسط مدیریت
رقابت در بازار محصول، دقت سود پیشبینی شده توسط مدیریت، نوع مالکیت: شواهدی از شرکت های بینالمللی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
ر
-
رفتار شهروندی برند
تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاریهای مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
-
رقابت
تأثیر جریان ورودی سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]
-
رقابت در بازار محصول
رقابت در بازار محصول، دقت سود پیشبینی شده توسط مدیریت، نوع مالکیت: شواهدی از شرکت های بینالمللی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
-
رقیبگرایی
بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
-
روشهای ورود
نگاشت رفتار و روشهای فرصتشناسی کسبوکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]
س
-
سرمایهگذاری مستقیم خارجی
تأثیر جریان ورودی سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]
-
سیستمهای پویا
ارائه مدل پویای توسعه سرمایهگذاری و بهبود مزیت رقابتی خوشههای صنعتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
-
سهولت انجام کسبوکار
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسبوکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
ش
-
شاخص های فضای کسب و کار
تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]
-
شدت رقابت
بررسی تأثیر استراتژیهای نوآوری بر عملکرد کسبوکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
-
شدت همبستگی
بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکتها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
-
شرکتهای تولیدی صادراتی
بررسی مهارتهای صادراتی شرکتها در فرایند بینالمللی شدن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
-
شرکتهای فراملی
نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکتهای ایرانی به شرکتهای فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
ص
-
صادرات
تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]
-
صادرات
تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
-
صادرات غیرنفتی
شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیتهای پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
-
صادرات کارآفرینانه
شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیتهای پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
-
صنایع غذایی
شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیتهای پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
-
صنایع کوچک و متوسط
ارائه مدل پویای توسعه سرمایهگذاری و بهبود مزیت رقابتی خوشههای صنعتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
-
صنعت مشاوره شغلی و کاریابی
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]
ع
-
عملکرد
بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکتها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
-
عملکرد صادرات
تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
-
عملکرد صادراتی
تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
-
عملکرد صادراتی
بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
-
عملکرد کسبوکار
بررسی تأثیر استراتژیهای نوآوری بر عملکرد کسبوکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
-
عملکرد کسبوکار
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]
ف
-
فرآیند فرصت شناسی
نگاشت رفتار و روشهای فرصتشناسی کسبوکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]
-
فرهنگ بازارگرایی
بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
-
فرهنگ ملی
نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکتهای ایرانی به شرکتهای فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
فضای کسبوکار
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسبوکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
-
فناوری نانو
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
ق
-
قابلیت یادگیری
تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
-
قابلیتهای پویا
شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیتهای پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
ک
-
کارآفرینی بینالملل
شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیتهای پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
-
کار آفرینی محوری
بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
-
کارکرد بازاریابی بینالمللی
بررسی رابطهی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابعانسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکتهای صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
-
کارکرد منابعانسانی
بررسی رابطهی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابعانسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکتهای صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
-
کیفیت روابط برند
تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاریهای مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
گ
-
گرایش کارآفرینی
تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
-
گشتاورهای تعمیم یافته
تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]
ل
-
لجستیک
مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکانیابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بینالمللی حملونقل با استفاده از نظریه بازیها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]
م
-
محصولات خشکبار
تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
-
مدل سازی ساختاری تفسیری
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
-
مراحل بینالمللی شدن
بررسی مهارتهای صادراتی شرکتها در فرایند بینالمللی شدن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
-
مزیت رقابتی
ارائه مدل پویای توسعه سرمایهگذاری و بهبود مزیت رقابتی خوشههای صنعتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
-
مشتریگرایی
بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
-
مکانیابی هاب
مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکانیابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بینالمللی حملونقل با استفاده از نظریه بازیها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]
-
منطقه منا
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسبوکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
-
مهارتهای صادراتی
بررسی مهارتهای صادراتی شرکتها در فرایند بینالمللی شدن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
ن
-
نرخ تورم
ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]
-
نرخ واقعی ارز
ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]
-
نظریه بازیها
مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکانیابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بینالمللی حملونقل با استفاده از نظریه بازیها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]
-
نوع مالکیت
رقابت در بازار محصول، دقت سود پیشبینی شده توسط مدیریت، نوع مالکیت: شواهدی از شرکت های بینالمللی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
و
-
واردات
تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]
-
وفاداری برند
تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاریهای مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
ه
-
هماهنگی بینبخشی
بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
-
هماهنگی میانکارکردی
بررسی رابطهی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابعانسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکتهای صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
ی
-
یادگیری محوری
بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد