نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثربخشی بازاریابی تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
  • اجرای استراتژی بررسی رابطه‌ی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابع‌انسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکت‌های صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
  • ایران نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکت‌های ایرانی به شرکت‌های فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • ارزش ارتباط تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
  • ارزش ویژه برند تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
  • استراتژی بازاریابی بررسی رابطه‌ی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابع‌انسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکت‌های صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
  • استراتژی نوآوری فرآیند بررسی تأثیر استراتژی‌های نوآوری بر عملکرد کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
  • استراتژی نوآوری محصول بررسی تأثیر استراتژی‌های نوآوری بر عملکرد کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
  • اشتغال ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]

ب

  • بازاریابی رابطه‌مند تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]
  • بازار رقابتی مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکان‌یابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بین‌المللی حمل‌ونقل با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]
  • بازارگرایی صادرات تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
  • بازار محوری بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
  • بازارهای جهانی نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکت‌های ایرانی به شرکت‌های فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • بازارهای خارجی نگاشت رفتار و روش‌های فرصت‌شناسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]
  • بازرگانی بین الملل نگاشت رفتار و روش‌های فرصت‌شناسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]
  • بهبود فضای کسب‌وکار بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسب‌وکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]

پ

  • پانل دیتا ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]

ت

  • تاپسیس بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکت‌ها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
  • تأمین منابع بین‌المللی تأثیر جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]
  • تجارت خدمات تأثیر جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]
  • تجاری سازی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
  • تجزیه و تحلیل MICMAC شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
  • تحلیل پوششی داده‌ها بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکت‌ها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
  • تصویر برند تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
  • تعهد تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]
  • توسعه محصولات صادراتی بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
  • تولید ناخالص داخلی ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]

ج

  • جهانی‌شدن نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکت‌های ایرانی به شرکت‌های فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • جهت گیری استراتژیک بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]

ح

  • حاکمیت شرکتی بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکت‌ها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]

خ

  • خوشه‌های صنعتی ارائه مدل پویای توسعه سرمایه‌گذاری و بهبود مزیت رقابتی خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]

د

ر

  • رفتار شهروندی برند تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
  • رقابت تأثیر جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]
  • رقابت در بازار محصول رقابت در بازار محصول، دقت سود پیش‌بینی ‌شده توسط مدیریت، نوع مالکیت: شواهدی از شرکت های بین‌المللی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
  • رقیب‌گرایی بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکت‌های تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
  • روش‌های ورود نگاشت رفتار و روش‌های فرصت‌شناسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]

س

  • سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی تأثیر جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]
  • سیستم‌های پویا ارائه مدل پویای توسعه سرمایه‌گذاری و بهبود مزیت رقابتی خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • سهولت انجام کسب‌وکار بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسب‌وکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]

ش

  • شاخص های فضای کسب و کار تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]
  • شدت رقابت بررسی تأثیر استراتژی‌های نوآوری بر عملکرد کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
  • شدت همبستگی بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکت‌ها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
  • شرکتهای تولیدی صادراتی بررسی مهارتهای صادراتی شرکتها در فرایند بین‌المللی شدن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
  • شرکت‌های فراملی نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکت‌های ایرانی به شرکت‌های فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]

ص

  • صادرات تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]
  • صادرات تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
  • صادرات غیرنفتی شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیت‌های پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
  • صادرات کارآفرینانه شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیت‌های پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
  • صنایع غذایی شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیت‌های پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
  • صنایع کوچک و متوسط ارائه مدل پویای توسعه سرمایه‌گذاری و بهبود مزیت رقابتی خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • صنعت مشاوره شغلی و کاریابی تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]

ع

  • عملکرد بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکت‌ها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
  • عملکرد صادرات تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
  • عملکرد صادراتی تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
  • عملکرد صادراتی بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکت‌های تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
  • عملکرد کسب‌وکار بررسی تأثیر استراتژی‌های نوآوری بر عملکرد کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
  • عملکرد کسب‌وکار تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]

ف

  • فرآیند فرصت شناسی نگاشت رفتار و روش‌های فرصت‌شناسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]
  • فرهنگ بازارگرایی بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکت‌های تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
  • فرهنگ ملی نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکت‌های ایرانی به شرکت‌های فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • فضای کسب‌وکار بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسب‌وکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • فناوری نانو شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]

ق

  • قابلیت یادگیری تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
  • قابلیت‌های پویا شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیت‌های پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]

ک

  • کارآفرینی بین‌الملل شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیت‌های پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
  • کار آفرینی محوری بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
  • کارکرد بازاریابی بین‌المللی بررسی رابطه‌ی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابع‌انسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکت‌های صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
  • کارکرد منابع‌انسانی بررسی رابطه‌ی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابع‌انسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکت‌های صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
  • کیفیت روابط برند تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]

گ

  • گرایش کارآفرینی تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
  • گشتاورهای تعمیم یافته تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]

ل

  • لجستیک مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکان‌یابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بین‌المللی حمل‌ونقل با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]

م

  • محصولات خشکبار تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
  • مدل سازی ساختاری تفسیری شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
  • مراحل بین‌المللی شدن بررسی مهارتهای صادراتی شرکتها در فرایند بین‌المللی شدن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
  • مزیت رقابتی ارائه مدل پویای توسعه سرمایه‌گذاری و بهبود مزیت رقابتی خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • مشتری‌گرایی بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکت‌های تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
  • مکان‌یابی هاب مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکان‌یابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بین‌المللی حمل‌ونقل با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]
  • منطقه منا بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسب‌وکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • مهارتهای صادراتی بررسی مهارتهای صادراتی شرکتها در فرایند بین‌المللی شدن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]

ن

  • نرخ تورم ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]
  • نرخ واقعی ارز ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]
  • نظریه بازی‌ها مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکان‌یابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بین‌المللی حمل‌ونقل با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]
  • نوع مالکیت رقابت در بازار محصول، دقت سود پیش‌بینی ‌شده توسط مدیریت، نوع مالکیت: شواهدی از شرکت های بین‌المللی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]

و

  • واردات تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]
  • وفاداری برند تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]

ه

  • هماهنگی بین‌بخشی بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکت‌های تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
  • هماهنگی میان‌کارکردی بررسی رابطه‌ی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابع‌انسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکت‌های صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]

ی

  • یادگیری محوری بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]